Case: Fysiotherapie Hatert

Vraag voor Jeuris

Fysiotherapie Hatert wil graag beter gevonden worden in Google, foto’s mogen professioneler en er is behoefte aan cijfermatig inzicht. Daarnaast wordt gebruikgemaakt van Google Ads express en de vraag is of dit de juiste tool is voor het beheren van advertenties binnen Google.

De klant over Jeuris

Jeuris heeft onze praktijk (Fysiotherapie Hatert) enorm geholpen met de online vind- en zichtbaarheid. Op een prettige manier en in het tempo dat bij ons past, begeleidt hij ons in alle stappen die er te zetten zijn.

Meetplan - Google Tag Manager

Om gefundeerde uitspraken te kunnen doen is een meetplan opgesteld. Met behulp van Google Tag Manager worden bepaalde knoppen en acties gemeten. Denk hierbij aan het maken van een afspraak of het aanklikken van een telefoonnummer. Dit wordt in vaktermen ''conversie'' genoemd. Deze tags en triggers worden doorgestuurd naar Google Analytics zodat de effectiviteit van inspanningen zichtbaar zijn.

Content creatie - Fotografie

In twee dagen tijd zijn ongeveer 40 professionele foto’s gemaakt en nabewerkt. Met deze foto’s is de kwaliteit van de webpagina's behoorlijk verbeterd. Deze foto’s kunnen tevens worden gebruikt voor campagnes. Bekijk hieronder de foto's voor een impressie.

SEO

Allereerst is een koppeling gemaakt met Google Search Console. Deze tool geeft een goede eerste indruk van de vindbaarheid in Google. Daarnaast is zoekwoordenonderzoek uitgevoerd met behulp van KWFinder. Met deze tool wordt gekeken naar de verhouding: zoekvolume zoekwoord v.s. moeilijkheidsgraad om te ranken binnen Google. Dit laatste is afhankelijk van verschillende factoren zoals domeinautoriteit, content en techniek van de website.

SEA

Er is een einde gemaakt aan Google Ads Express. Door een efficiëntere inrichting van het advertentie-account (met name het aanbrengen van een heldere structuur) heeft gezorgd voor twee belangrijke verbeterpunten. Ten eerste kan er beter worden bijgestuurd op de verschillende campagnes. Ten tweede heeft dit gezorgd voor effectief budgetbeheer waardoor de kosten zijn gehalveerd voor hetzelfde aantal klikken.

Ook succesvol zaken doen online?

Meer cases van Jeuris